sobota, 28 września 2013

Viola

Hejka! :D
Słuchajcie przepraszam że mnie tak długo nie było :/ MAM DO WAS SERDECZNĄ PROŚBĘ :C słuchajcie wysłałam pracę na konkurs z Violą i byłabym naprawdę wdzięczna gdybyście na nią zagłosowali :/ błagam :c o to link http://www.ameet.pl/violetta/undefined/violetta/gallery.php?page=1&ipp=16&type=vote&season=2&item=667 plis :c  jeśli się wam nie otworzy to wejdźcie tu : http://www.ameet.pl/violetta/gallery.php?type=vote&page=7&ipp=16&season=2 na stronę 7/8 i tam obrazek Patrycja Bielska :/ proszęęę :c głosujcie do 20 kwietnia pliiisss :c nie wchodziłam bo wiecie szkoła i to wszystko i nie miałam za bardzo czasu :D ale powracam :3 na pewno wiecie już że Violetta będzie w kinach! :D ja osobiście już mam kupione bilety :D to może być ciekawe Violetta na wielkim ekranie :D jeśli nie kupiliście rezerwujcie albo kupujcie :D Na pewno też zauważyliście że ostatnio bardzo sporo powstało rzeczy z Violettą książki albumy kalendarze i magazyn!! :D będę musiała się przejść i kupić magazyn bo ostatnio jakoś nie miałam czasu by chodzić po sklepach :/  ale mam już 3 z serii i naprawdę polecam książkę "Sekrety i marzenia Violetty" to jest jej pamiętnik- naprawdę świetny:D niedługo zacznę czytać te dwie następne a są to " W moim  świecie" i "Rozdarte serce" ;d do kupienia jest też podobno nowa płyta violetty z 2 sezonu ;d ale na razie jej nie mam :/ nie chce mi się ostatnio chodzić po sklepach xD ale wy zobaczcie! :D  dobra ja już lece :D postaram się teraz częściej dawać jakieś posty :D a i zapomniałabym jest nowy konkurs z violettą więc jeśli jeszcze nie wiecie jaki to wejdźcie na strone disney channel na fb :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz